Variabilní QR kód s obrázkem

Potřebujete-li více telefonů ve vizitce nebo více e-mailů, využijte pro tvorbu QR kódu následující program.

[qrgen4allEditor]

RESOLEK, projekt FVE

Kampaň na projekt RESOLEK

Registr solárních elektráren, nyní online pro celý svět na serveru logo serveru

Máte nějaký projekt a sháníte finance? Zkuste to na serveru INDIEGOGO.COM, kde si můžete založit kampaň an podporu svého projektu a začít sbírat finance.

Vlastní QR kód

Zde si můžete vytvořit vlastní QR kód
Vizitku, www adresu nebo jen textovou informaci.

 

Type:

Name:

Company Name:

Telephone:

Work Address:

City:

State, ZIP Code:

Email Address

Website

Memo

URL

Message

Topkontakt, firemní a produktový katalog

Informační zdroj o firmách, produktech a institucích – to je TOPkontakt.

Předností katalogu TOPkontakt je propojení do článků na nejdůvěryhodnějším zpravodajském serveru iDNES.cz.

TOPkontakt nabízí uživateli ve vizitce firmy či instituce veškeré informace, na které jsme zvyklí z jiných databází, ale navíc jsou zde informace o produktech, o nabízených pracovních pozicích a o nabídkách a poptávkách. Od března 2011 jsou k dispozici slevy.

To ale není všechno, novinkou, kterou jistě uvítá každá firma, je takzvaná virtuální prohlídka provozovny.
Toto všechno s oborovým propojením na obsah serveru iDNES.cz, který je co do návštěvnosti dvojkou na českém internetu. V roce 2010 dostal jako  zpravodajský portál Křišťálovou lupu.

Produkt TOPkontakt však není jen pouhým zápisem do databáze, ale společně s ním získáte vyvážený mix multimediálních reklamních produktů.

Topkontakt

  • Exkluzivita na klíčové slovo do portálů iDNES a Lidovky
  • Komerční sdělení – článek do iDNES
  • Bannerovou reklamu v předem stanoveném formátu – 3 nabídky firem
  • Kontextovou reklamu na několika místech iDNES, Lidovky a METRO
  • Garanci pozice na klíčová slova do Topkontaktu a do produktového katalogu
  • Přednostní výpis na klíčové slovo nebo sekci
  • Virtuální prohlídku
  • Regionální reklamu
  • SEO optimalizaci produktů s dobrým pozicováním na Seznam a Google
  • Neomezené produkty/služby/ s průběžnou editací
  • Vlastní přístup do katalogu firem i produktového katalogu.
  • Technické zázemí jedné z největších firem na internetovém trhu
  • Tiskové inzeráty do MF DNES – sobota, středa

Při přípravě tohoto balíčku byly využity dlouhodobé zkušenosti specialistů INTERNET TRADING a MAFRA z oblasti reklamy a marketingu tak, aby klienti získali optimální reklamní plnění za bezkonkurenční cenu.

Následující schéma ukazuje přednosti katalogu firem a s ním spojeného produktového katalogu TOPkontakt.

Topkontakt leták

 

Jeden zápis a hned několik výhod.
Stáhněte si mou produktovou informační nabídku.

Firemní zápis a k tomu:

  • Tiskový inzerát – dva a více do MF DNES
  • Firemní zápis na iDNES
  • Neomezeně produktů na klíčové slovo
  • Neomezeně produktů na IDOS

 

A navrch k tomu všemu Internetvý reklamní agent, obchodní zástupce Internet Trading.

SEO optimalizace pro vyhledávače

SEO – všude – na internetu – ho vidíte, možná o něm slyšíte, možná jste jej už aplikovali na své stránky. Ale co když ne? Potom si přečtěte následující sekci článků a budete vědět více. Když pak budete chtít pomoci, jsem tu pro Vás.

SEO dělá každý, ale já dělám OSP (Optimizing search for people)

Optimalizace pro lidi. Lidi zadávají dotazy, lidi zadávají texty, lidi čtou texty. Komu tedy upravit stránku, než zase pro lidi. Optimalizace textů pro lidi, také sem patří copywriting, a v poslední době stále častěji zmiňovaný inbound marketing. Tedy to, že lidé něco hledají a Vy, pokud to máte, nabídnete jim to různými cestami na internetu.

SEO - doslova Search Engine Optimization

SEO optimalizace stránek pro vyhledávače. Jde o souhrn metod různých prací a postupů při tvorbě nových nebo rekonstrukce již vytvořených, avšak neefektivních – většinou narychlo dělaných, stránek. Cílem SEO optimalizace stránek pro vyhledávače, a tedy prací optimalizátorů a reklamních agentur, je navrhnout takový text a strukturu stránek, která by dosahovala skvělých výsledků ve vyhledání fulltextovými vyhledávači – jako je například Google, Seznam či JYXO. To vše přirozenou cestou bez reklamy. Jenže konkurence roste, stránek přibývá a dostat se do poředí je čím dál složitější.

SEO – metody, historie, postupy

Od začátku internetu bylo spousta osobních stránek a blogů, které vytvořili nadšenci a lidé, kteří chtěli být on-line. Některé z nich se přetransformovaly na komerční a jako takové se začaly pomalu vyvíjet. Základ – HTML jazyk, je základním stavebním prvkem. Stránky, které dodržují předepsané standardy už v době svého vzniku, dosahují lepších pozic, než ty, které mají chyby v kódu, ať už HTML nebo PHP.

SEO ověřené metody a postupy

Vyhledávač Google, buďte tam!

Kdo chce být vidět na internetu a mít úspěchy ve fulltextu na klíčová slova, měl by dodržovat následující postupy a metody. Jde o mou tvorbou ověřené postupy a všeobecně známé kroky k získání lepších pozic. Můžete být vidět na všech velkých vyhledávačích. To není můj soukromý výmysl, to je čistá SEO optimalizace.

SEO optimalizace ve zkratce

  1. Doménové jméno
  2. Statické nebo dynamické stránky? Redakční systémy.
  3. Text do stránek
  4. Analytický nástroj
  5. Ruční registrace do katalogů
  6. Linkbuilding – budování zpětných odkazů
  7. Psaní PR článků
  8. Analýza klíčových slov, sousloví
  9. Reklama na internetu
  10. Dlouhodobá spolupráce

SEO optimalizace stránek pro vyhledávače detailně

  1. Správný výběr doménového jména. Nejlepší je CZ doména, nyní se hodí i EU. ( jasně, že použít můžete i COM a ORG či NET a INFO). V případě viceslovného spojení použít pomlčku.
  2. Vybrat si, zda budte tvořit jednoduché statické stránky, nebo chcete CMS - redakční systém. Pozor si dejte na „modulární“ skládání, kdy se dostanete i na 30.000,- za pořízení webu. Co takhle zkusit nejaké ověřené plné verze nebo redakční systémy zadarmo, jako WordPress či Joomla, DRUPAL a spoustu dalších. Osobně dodržuji standardy W3C a HTML, xHTML nebo čistý – validní – HTML i PHP kód.
  3. Naplnit stránky textem – majitel stránek buď dodá sám, co by měly stránky obsahovat, nebo si nechá poradit od člověka znalého – copywritera. Česky specialista na kvalitní texty, články. Takový člověk – copywritter - také píše PR články, tvoří slogany a reklamní nabídky, tvoří také webové stránky. Protože co je nejdůležitější? Aby uživatel internetu našel Vaše stránky, nakoupil nebo využil služeb a následně se i vracel zpět
  4. Nasazení analytického nástrojev mém případě Google analytics a nastavení sledování přístupů.
  5. Ruční registrace do katalogů – registrace do ověřených katalogů firem a produktových katalogů, registrace do obecných, regionálních i tématických katalogů s vyššími hodnotami Page-Ranku a S-Ranku. Neregistruji do úplně všech katalogů, mám za 7 let ověřené katalogy, kam Vaši firmu zaregistruji. První strana většinou :) majitelům stránek stačí.
  6. Budování zpětných odkazů – partnerské zpětné odkazy z oborových či dobře postavených stránek. Jednosměrné odkazy jsou také v nabídce.
  7. Psaní PR článků,komerčních sdělení – Krátké propagační články, delší komerční sdělení do iDNES. Výborné pro fulltextové dohledání. PR články malé obssahují 3-5 zpětných odkazů. Opět pro lepší SEO.
  8. Analýza klíčových slov na stránkách po cca 30-50 dnech – základní vyhodnocení pro případné změny textu, nadpisy, odstavce. Výběr případné reklamy pro posílení vyhledávání či cílené nabízení služeb webové prezentace. Případná další smluvní dohoda o vedení a vyhodnocování analytiky, další rady a postupy, vyhodnocování činností vedoucích k posílení pozice či jména.
  9. Nabídnutí reklamy na internetu -jedna reklama, více možností, to je reklama TOPkontakt. Samozřejmostí je optimalizace produktů v neomezeném množství – z toho vyplývá až 10.000 nebo 100.000 zpětných odkazů z iDNES. Zpětné odkazy, ty správné, ne žádné roboty a rychlené lišty, mají svůj význam a podílejí se určitou silou na pozicích ve vyhledání.
  10. Spolupráce s majitelem stránek, firmou – spolupráce na smlouvu na dalším budování SEO optimalizace, úpravách ve stránkách, přidávání reklamy či psaní článků. Je třeba udržovat pozice. Jen strašně mizivé procento stránek vydrží beze změny na předních pozicích. Mám pár takových.

Ono, když posloucháte rady zkušených a řídite se jimi, je jisté, že dobrých pozic dosáhnete. Například portál SEZNAM radí všem uživatelům, jak být vidět výš a lépe ve fulltexu. A zde Google radí webmasterům, jak dosahovat dobrých pozic ve vyhledání na svém portále. Osobně se těmito radami řídím a mí klienti jsou vepředu.

Osobně se internetu věnuji již od roku 1990 a reklamou nebo propagací stránek se zabývám již 10 let. Z toho 7 let pracuji pro firmu Internet Trading, která udávala směr na internetu v reklamě. Nyní je součást mediální skupiny MAFRA a.s. A tak nyní udávám směr v reklamě na internetu svou troškou také.

QR kódy, použití, čtečky

QR“ je zkratka, která   pochází z anglického „quick response“, což v doslovném překladu znamená „rychlá odpověď“.
A raychle se ke kódu opravdu dostanete.

V praxi stačí vyfotit QR kód na Váš mobilní telefon přes QR čtečku (QR code reader), kterou máte nainstalovánu ve svém přístroji (zdarma).

QR code vizitka

Použití QR kódů

Tyto QR kódy jsou využívány například v reklamních kampaních v zahraničí, nejvíce v Japonsku. Tam je najdete hlavně v metru, které tištěné reklamy propojují s firemními weby a mobilními stránkami.

Některé letecké společnosti využívají QR kódy pro palubní letenky. Jako další možnost, kterou využívají nadnárodní řetězce rychlého občerstvení je zobrazování nutričních hodnot prodávaných jídel. QR kód Vás rychle informuje o tom, co jíte.

QR code generator

Pro vytvoření Vašeho QR kódu můžete použít dostupný QRcode generator, který je zdarma. Použijte jej na své QR kódy pro soukromé nebo komerční použití. Je to úplně ve Vaší režii.

 

Možnosti QR kódů – text, html, vizitka, tajná stránka

  • Vytvořte si QR code aktivní html odkaz na Vaše www stránky
  • Vytvořte si QR code textovou informaci pro Vaše klienty, slevu, akci
  • Vytvořte si QR code přednastavenou SMS zprávu
  • Vytvořte si QR code „tajné“ telefonní číslo, kam zavolat

Možnosti v QR kódech jsou neomezené, záleží jen na Vás, jak je využijete. Více detailů najdete na mých QR code stránkách.

 

PPC reklama na internetu

eklama PPC. Plaťte za klik. Nejrychleji nasaditelná reklama. Rychlý způsob propagace, který se však při špatném nastavení může prodražit. Proto je dobré najmout si profesionála.

Nebo objednat reklamu u firmy, která má certifikovaného člověka pro tvorbu reklam PPC.

Možnosti PPC reklamy na Českém internetu

  • PPC reklama SKLIK - nabízím

  • PPC reklama Google Adwords - nabízím

  • PPC reklama FACEBOOK - nabízím

  • PPC reklama Yahoo

  • PPC reklama BING

  • PPC reklama AdFox

  • PPC reklama eTarget

PPC znamená platba za kliknutí (anglicky pay-per-click). Jedná se o typ reklamy na internetu, kdy platíte za skutečné příchozí návštěvníky, nikoliv za počet zobrazení či časové období jako je tomu např. u bannerové reklamy nebo přednostních zápisů v katalozích.

U zápisů v katalozích či produktových katalozích – například Topkontakt, je ta výhoda, že víte cenu dopředu na celý rok, nebo předem stanovenou dobu. Pokud navíc máte neomezený počet nabídek – služeb – nebo produktů a k tomu plnou kontrolu nad editací, můžete si zvýšit proklik na stránky.

 

Bannerová reklama na internetu

Propagace na internetu pomocí bannerů. Nejstarší typ propagace, který tu s námi je od vzniku internetu a bude napořád.

Bannery na portále iDNES

Nabízím bannery do regionu. Banner na horní části strany, dva bannery vpravo. Menší obdélníkový a větší čtverec, nebo dvojnásobná velikost, obdélník na výšku. Tento banner je vidět neustále a je posuvný po straně. Roluje shora dolů. Bannerová reklama stále žije.

Tyto bannery lze prodat i do celé ČR, jsou však několikanásobně dražší než do regionu. Ceník najdete na stránkách iDNES.

Propagujte svou firmu pomocí internetového marketingu. Používejte bannery. Používejte Toptext od Topkontakt.

Zvyšte svůj prodej přes internet nebo image firmy. Používejte bannerové reklamní kampaně.

Bannery-iDNES-CR-regiony

Je možné zakoupit i další bannery na iDNES, které mohu nabídnout. Pozice, formáty i ceníky najdete na této stránce iDNESu.

Bannery na portálech METRO a Lidovky

Připravuju. Zatím je možno využít fullbanner od Topkontaktu, kde jsou tři produkty pravidelně se střídající. Více najdete v sekci kontextová reklama a Topkontakt. Zde je možno dosáhnout zobrazení pomocí reklamy od iDNES – Topkontakt. Detaily Vám případně sdělím osobně.

Regionální hypertextová reklama

Jste firma, která by ráda informovala o svých produktech v regionu, navíc na portále iDNES? Potom pro Vás je tu možnost zakoupit si regionální hypertextovou reklamu v krajích na iDNES. Můžete inzerovat jen v jednom regionu, ale také ve vícero. Je to jen na Vás.

Jde o hypertextovou reklamu na našem nejčtenějším zpravodajském portále iDNES .

Reklama se zobrazuje v pravé části pod výběrem článků a regionální bannerovou reklamou.

Tento typ reklamy obsahuje text a obrázek s odkazem na Vámi zadanou URL adresu. Obrázek je ve velikosti 60×40 pixelů. Text o délce 60 znaků, včetně tučného textu

Jak vypadá regionální hypertextový inzerát

hypertext-reklama

 

 

Ve kterých regionech můžete inzerovat

Topkontakt-iDNES-kraje

 

 

 

 

 


Kontextová reklama na internetu

Jeden z formátů internetové reklamy.  Několik definic kontextové reklamy najdete tady.  Někdo si pod tímto termínem představí PPC kampaně, placené za proklik.  Znalí lidé ví, že kontextová reklama je dle obsahu stránky, což systémy rozpoznají a reklamu dle obsahu textu nasadí. Existuje i kontextově nekontextová reklama na cílené klíčové slovo, kdy obsah reklamního sdělení není vstažen k článku, ale k jednotlivému klíčovému slovu nebo sousloví.

Reklama cílená podle kontextu stránky

Topkontakt-iDNES-produkty

Kontextová reklama se  zobrazuje na předem určeném místě, mimo hlavní text. Inzeráty se zobrazují podle toho, jaké články si právě prohlíží návštěvník portálů iDNES, Lidovky a METRO. Pokud si návštěvník čte redakční článek o dovolené, nebo zájezdech, a vyskytuje se tam například klíčové slovo zájezd nebo dovolená, potom se na tomto místě zobrazují reklamy všech zadavatelů, kteří si toto klíčové slovo zvolili. Ve výsledku jde o to, kolik čtenářů server má a kolikrát se ten který článek zobrazí. Reklamy se potom střídají v předem objednaném formátu v garantovaném počtu zobrazení.

Tato reklama funguje. Ověřeno uživateli. Jde jen o správné nastavení zobrazované reklamy a vhodně zvoleného klíčového slova nebo sousloví.

Klíčová slova v textu stránky

Topkontakt-reklama-iDNESTato reklama není na první pohled vidět. Vidíte pouze systémem vybraná klíčová slova v textu ve stránce jinou barvou a stylem podtržení.  Pokud návštěvní najede myší na takto označené slovo, zobrazí se reklama zadavatele reklamy, tedy Vás. Zahraniční řešení, jedno z několika, má název  AdBrite a na českém internetu je již několik let známý obdobný systém TopText, který nyní funguje na portálech iDNES, Lidovky.

(Dříve Takeit od firmy Internet Trading, nyní Topkontakt, součást mediální skupiny MAFRA a.s., vydavatele MF DNES, na internetu iDNES, Lidovky a METRO). Existuje i kontextová reklama bbText, která je obdobou TOPtextu.

Tato reklama funguje. Klíčové slovo, které si zvolíte, bude dvakrát podtrženo a po najetí myší vyskočí reklama. Pak už jen záleží na uživateli. Kliknout, nekliknout. Jenže. Lidé jsou zvědaví. Uživatelé internetu jsou lidé.

Oba systémy v jednom nabízí reklama Topkontakt. Klíčová slova v textu stránky, dvakrát podtržená, i reklamní formáty pod články, cílené na obsah. To vše na zpravodajských portálech iDNES, Lidovky a METRO.

Pozor na firmy, které mají v nabídce obdobnou nebo stejnou reklamu, avšak nejsou partnery iDNESu a nemohou ji nabízet. Reklamu na iDNES nabízí jen smluvní partneři Internet Trading s.r.o., která je nyní součástí mediální skupiny MAFRA. Zeptejte se, informujte se.